.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معتادین متجاهر بعد از ترک پاکبان می شوند؟
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: معتادین متجاهر بعد از ترک می توانند به عنوان پاکبان فعالیت کنند.
معتادین متجاهر بعد از ترک پاکبان می شوند؟

احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با حضور در غرفه خبرگزاری فارس در نمایشگاه مطبوعات به موضوع آسیب های اجتماعی در شهر تهران اشاره کرد و گفت: بیش از 2 سال است که برای رفع آسیب های اجتماعی قرارگاه اجتماعی تشکیل شده تا دستگاه ها برای رفع معضلات در این زمینه در کنار هم قرار گیرند.

 

وی در خصوص جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر در شهر تهران گفت: بیش از 24 هزار فضابرای معتادین متجاهر ایجاد شده و در حال حاضر 5000 ظرفیت خالی داریم این در حالی است که وقتی وارد مدیریت شهری شدیم اعلام کردند که 14 هزار ظرفیت در این زمینه کم است.

 

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه قبلا تهران در بحث مواد مخدر در رتبه یک جرایم قرار داشت، گفت: اما در حال حاضر از اینطور نیست و این نشان می دهد که کلونی معتادین از بین رفته است و ما پاکسازی لازم را انجام دادیم.

 

احمدی صدر ادامه داد: معتادین متجاهر بعد از جمع آوری و ترک وارد گام صیانت  شده و سپس وارد بازار اشتغال می شوند.

 

وی در خصوص استفاده از معتادین بعد از ترک به عنوان پاکبان در شهر تهران، گفت: در حال حاضر این افراد می توانند بعد از ترک به عنوان پاکبان مشغول به کار شوند و در این زمینه شرایط لازم وجود دارد.

 

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران به موضوع استخدام زباله گردها در شهرداری اشاره کرد و گفت: شهرداری با در نظر گرفتن حقوقی این افراد را استخدام می کند و باید ایرانی هم باشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.002 seconds.